وصیّت نامه مرحوم حسین پناهي



 

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

 

بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.

 

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

 

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.

 

عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.

 

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

 

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد

 

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

 

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

 

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

 

کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.

 

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.

 

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

 

در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

 

از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم!

 



نظرات شما عزیزان:

samin2afm
ساعت15:18---19 تير 1394
سلام وبلاگت عالیه خوش حال میشم ب وبلاگ منم سر بزنی
پاسخ:ممنون چشم


مـــسیـــرا
ساعت18:01---11 تير 1394
عالـــــــــــــــــــــــــی.< br /> یاعلی
پاسخ:ممنون


parsa
ساعت17:18---11 تير 1394
خوب بود
پاسخ:ممنون


n borna
ساعت17:16---11 تير 1394
سلام خدا بیامرز حرفای قشنگی میزد فقط حیف که در زمان حیاتش کسی اونو نفهمید . وبتم قشنگه خانوومی
پاسخ:حيف................ ممنون ابجي


ali
ساعت17:02---11 تير 1394
سلام.خیلی زیبا بود
پاسخ:ممنون


مهدی
ساعت16:46---11 تير 1394
سلام زبان طنر بهترین زبان برای گفتن بعضی حقایق ناگفتنی است، مطالب عجیب و عمیقی بود.
پاسخ:بله درسته ممنون لطف كردين


کوروش
ساعت16:36---11 تير 1394
وبت فوق العادست واقعن خوشم اومد از جمله اینکه شاهزاده والیبال ایران قالب وبلاگته
پاسخ: مررررررررررررررررسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: حسين پناهي

تاريخ : پنج شنبه 11 تير 1394 | 16:22 | نویسنده : roya |